AhtopIT - ITSM

ITSM Deneyiminizi Bir Üst Seviyeye Çıkarın

İş akış süreçlerinizi sistemli hale getirin ve en basitten en karmaşığa kadar tüm problemlerinizde, farklı bilgi işlem birimlerinin koordinasyonu ile iş ortaklığını sağlayın.

Son kullanıcılarınıza daha etkin destek verin, problemlerinize hızlı çözümler bulun. Tüm kurumunuzda bilgi işleme dair memnuniyet oranını arttırın.

Arıza ve istek yönetimi, yardım masası vb. süreçlerde geliştirilen çözümleri tek bir yerde arşivleyin. Gerektiğinde yapay zeka yardımıyla son kullanıcı ve yönetici personellerin kendi problemlerine otomatik çözümler bulmalarına yardımcı olun.

İş süreçlerinizle ilgili detaylı raporlamalar çıkarın. Tüm bilgi işlem süreçlerinizle ilgili kesin ve bütüncül bir görüş sağlayın.

Yardım Masası süreçlerinizi otomatikleştirin. Olayın ilk açılışından çözüm anına kadar bütün süreçleriniz tam kontrolünüz altında olsun. Personelinizin etkinliğini iyileştirin.

AhtopIT tamamen ITIL V4 konseptiyle kurgulanmış sistemi ile uluslararası standartlarda iş süreçlerinizi yönetmenizi sağlar.

USOM, SOME, ISO 27001, KVKK vb süreçler göz önünde bulundurularak tasarlanan altyapı ile ülkemiz ve uluslararası düzenlemelere tam uyumluluk sağlayın.

AhtopIT nin Agile yöntemini temel alan Proje planlama, olay ve hizmet yönetimi sayenizde süreçlerinizin çevikliğini artırın.

Kullanım Kolaylığı

Kolay kullanıma izin veren arayüzü ile hızlı şekilde başlayıp. Kurulum ve yapılandırma sonrası hemen ilk günden bilgi işlem süreçlerinize odaklanabilirsiniz.


AhtopIT de her bir modül birbirleri ile tam entegrasyon halindedir. Sisteme veri girişi, kaynağında bir kez yapılır ve ilgili veri tüm modüllerde kullanıma aynı anda sunulur. Ayrıca genel ihtiyaçlar doğrultusunda modüler kullanıma uygundur. Başlangıçta en temel lisans ile kullanıma başlayıp daha sonra lisans yükseltme yaparak modül sayısını arttırabilirsiniz.

Problem Yönetimi

İş akış süreçlerinizi sistemli hale getirin ve en basitten en karmaşığa kadar tüm problemlerinizde, farklı bilgi işlem birimlerinin koordinasyonu ile iş ortaklığını sağlayın.

Yardım Masası

Son kullanıcılarınıza daha etkin destek verin, problemlerinize hızlı çözümler bulun. Tüm kurumunuzda bilgi işleme dair memnuniyet oranını arttırın.

Bilgi Bankası

Arıza ve istek yönetimi, yardım masası vb. süreçlerde geliştirilen çözümleri arşivleyin. Son kullanıcı ve yönetici personellerin kendi problemlerine çözüm bulmasını sağlayın.

Arıza/istek yönetimi

Yardım Masası süreçlerinizi otomatikleştirin. Olayın ilk açılışından çözüm anına kadar bütün süreçleriniz tam kontrolünüz altında olsun. Personel etkinliğini iyileştirin.

AhtopIT hakkında daha fazla bilgi almak ve demo için bize ulaşın